Wyszukaj z Google

Google
 

poniedziałek, czerwca 01, 2009

REWELACJA NA BAŁTYKU, Lody L0dy na PATYKU - DISCO POLO, SKANER


Disco POLO, Skaner - Lato w Kołobrzegu. Rewelacja na Bałtyku. Lody, lody na patyku... :)


SKANER
"LATO w KOŁOBRZEGU"
disco polo skaner lody lody na patyku teksty rewelacja na bałtyku tekst

Lato, lato w Kołobrzegu, nie znalazłem dziś noclegu.
Czasem w życiu tak się zdarzy, więc przespałem się na plaży.
Rano słońce już w zenicie, wyżłopałem całe picie.
Idzie gościu w białej czapie, dziobem coś do rymu kłapie.

Rewelacja na Bałtyku
Lody, lody na patyku.
Ani wódka, ani wino
Nie zastąpi Ci Bambino.

Rewelacja na Bałtyku
Lody, lody na patyku.
Ani wódka, ani wino
Nie zastąpi Ci Bambino.

Tu dziewczyny są szalone, leżą nago na ręcznikach.
Cudne piersi opalone, co 5 minut tu spotykam.
Zobacz idzie Merlin Monroe albo może mi się zdaje.
- Cześć chłopaki! - Spadaj Mała! To Kołobrzeg, nie Hawaje.

Rewelacja na Bałtyku
Lody, lody na patyku.
Ani wódka, ani wino
Nie zastąpi Ci Bambino.

Rewelacja na Bałtyku
Lody, lody na patyku.
Ani wódka, ani wino
Nie zastąpi Ci Bambino.

Upał taki, a na molo gra kapela Disco Polo.
Na leżaku murzyn siedzi, zaczepiają go skinheadzi.
Patrza tak jak na dziwaka, co opalił się na raka.
Obok leży baba goła. To Kołobrzeg do mnie woła.

Rewelacja na Bałtyku
Lody, lody na patyku.
Ani wódka, ani wino
Nie zastąpi Cię dziewczyno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz