Wyszukaj z Google

Google
 

sobota, października 19, 2013

Opuszczony Magazyn Mundurowy - Babie Doły | Urbex Gdynia


Magazyn mundurowy na terenie jednostki wojskowej w Gdyni Babich Dołach. Pustostan znajduje się bardzo blisko plaży (Wejście Gdynia 1), za ogrodzeniem. Opuszczony budynek znajduje się na drodze do Mechelinek. 

Zobacz na mapie (Wikimapia.org)

Dziura w płocie jest, jak otwarta brama w zagrodzie gościnnego gospodarza.

Kiedyś tętniło tutaj życie. Pomalowane kamienie wyznaczają granice parkingu.

Po lewej atnresola. Po lewej na dole wejście na ścianie północnej

Widok z antresoli na halę.

Palenie zeszytów po zakończeniu szkoły podstawowej?

Południowa część budynku.

100 metrów za oknami - Zatoka Pucka

Schody do piwnicy.

Piwnica. Magazyn mundurowy - Jednostka Wojskowa Babie Doły. 

Niegdyś buty, mundury ćwiczebne, bielizna, czapki, kurtki, koszule, pościel i dziesiątki innych pozycji. Teraz tylko fragment torby.

Okno w piwnicy.

Domorsły filozof zostawił ślad.

Strzałka wskazuje schody do piwnicy. Są do niej dwa zejścia.

 
Za winklem. Magazyn od strony zalesionej skarpy. U góry znajduje się lotnisko.

Szelki na płocie.

W dali Torpedownia, po lewej opuszczony magazyn mudurowy.


Ciekawe:
  • Torpedowania pod wodą - video youtube http://www.youtube.com/watch?v=ID9pHA4Gejk


Squat Gdynia. Urbex Babie Doły. Opuszczony budynek, pustostan. Jednostka wojskowa, lotnisko Kosakowo Babie Doły. 43. Baza Lotnictwa Morskiego

6 komentarzy:

  1. Kurcze! Super!!! Dzięki Grzesiu!!!
    Kilka razy za dzieciaka byłem na wakacjach u dobrych znajomych moich rodziców właśnie na osiedlu Babie Doły. Dobrze pamiętam kilkadziesiąt schodków do zejścia na plażę (mam wrażenie że jeszcze wtedy dziką), które pokonywało się przynajmniej dwa razy dziennie. Obsypujący się klif i wszystkie obiekty militarne jakie się tam znajdują min. ten magazyn i niesamowita torpedownię... Przypomniałeś mi tymi ujęciami jak bardzo chciałem się do nich wtedy wedrzeć! I za to jeszcze raz wielkie dzięki! ;) Pozdrawiam serdecznie, obecnie z Lublina
    Mariusz Gertruda

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymalem tam watry zima98 kompania ochrony
    piekne czasy przykro patrzec co zostalo

    OdpowiedzUsuń
  3. w 1983 wtym obiekcie byla stoluwka wojskowa jezdzilem w zywnosciuwce w jw 3651pamietam

    OdpowiedzUsuń
  4. w 1997 trzymałem tam warty z pałką i gazem i wtedy było tam mnóstwo mundurów moja jednostka to jw 4059 .Serce się kraje

    OdpowiedzUsuń
  5. Spędziłem tam kilkanaście nocy na wartach.Służyłem w J.W. 4059 w latach 98-99 na Kompanii Ochrony pod dowództwem Pana chor.sztab.Kwiatkowskiego Marka.Bardzo miło wspominam ten czas.Oglądając zdjęcia po tylu latach nie dowieżam jak to wszystko wygląda.Przykre...

    OdpowiedzUsuń
  6. byłem tam w wojsku wspaniala sprawa dwa lata wczasow dziewczynki plaza alkohol teraz miejsce te jest nie do poznania kiedyś było super

    OdpowiedzUsuń