Wyszukaj z Google

Google
 

czwartek, lipca 31, 2008

LAO CHE KONCERT w GDAŃSKU (JARMARK 2008)


lao che noe gdańsk jarmarkLao Che na koncercie w Gdańsku. Kliknij i powiększ.

LAO CHE - koncert w Gdańsku
30 lipca 2008, godz. 20:00
Targ Węglowy - scena Jarmarku Św. Dominika

Pa pa parapa pa pa mój Ptysiu Miętowy. No cóż... po prostu Lao Che. Chłopaki dali czadu na scenie koncertowej Jarmarku Dominikańskiego.


Lao Che - Hydropiekłowstąpienie (NOE)


Lao Che - Chłopcy

my się znamy, się widujemy
co rano zęby szczotkujemy
ubieramy się podobnie
te same gacie te same spodnie

pa pa parapapapa

jakbyśmy od jednej mateczki byli
razem będziemy łysieli i tyli
wiec czemu gdy ęwiat Ci krew gotuje
Ty stajesz przede mnę i na mnie plujesz...


* * *

Lao Che - Hydropiekłowstąpienie

Słuchaj, Noe
Chciałbym na słówko:
Wiesz, tak między nami,
to jestem człowiekiem zaniepokojony.
By nie rzec: rozczarowany.
Bo miałem ambicję stworzyć
taką rezolutną rasę,
a wyście to tak po ludzku,
po ludzku spartolili.
jestem piekielnie sfrustrowany (...)

Płyń, płyń Noe płyń i żyj, a utop to kim byłeś.
Płyń, płyń Noe płyń i żyj, jak nawet nie śniłeś.

Wiesz sam, jak nie lubię radykałów.
Ale, na Boga, nie spałem całą noc
i podjąłem decyzję:
Zsyłam na Ziemię potop,
mój mały Noe, mój Ptysiu Miętowy.
zsyłam potop, potop...


posłuchaj

laoche teksty, lyrics, lao che live, koncert, noe, hydro w piekło wstąpienie

Zobacz: Jarmark Dominikański 2009

1 komentarz: